Blog counter

Sunday, March 18, 2007

>Snart!



Jösses, nu stiger resfebern för varje minut. Nu är det mindre än 4 timmar kvar tills planet lyfter från Landvetter till Ciampino Airport i Rom. Jag är så taggad och spänd! Vilket äventyr!
Hela min lördag gick åt att pressa ner mindre än 15 kg i min resväska. Och min lördag blev inte gladare då jag kom underfund med att själva resväskan i sig vägde 5 kg. 5.3 kg för att vara exakt.
Håller med Tatty till fullo när hon tidigare nämnde att det är en oerhörd utmaning för oss tjejer att pussla ihop en 3 veckors garderob. Suck.
Nu är ni säkert nyfikna på vilka dessa två peppade tjejer vid namn Tatty och Mya a la´ Tatiana och My egentligen är.
En full presentation av oss själva är utlovad när vi väl funnit oss till rätta, X antal mil från vårt kära Göteborg!
Förresten, ni gör rätt i att följa Tattys tips om att bookmarka vår blogg, förvänta er dagligt skvaller och käcka bilder från vår vardag.
Välkommen åter! /Mya

PS. Yes, jag fick plats i min egen resväska.

1 comment:

Anonymous said...

"Ciampino Airport i Rom"..nästan som jordgubbar som plumsar ner i mjölk!!